Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Εγώ θα ήθελα να εκθέσω τη δική μου ιστορία (φυσικά έχω πάρει μέρος στην έρευνα).
Πήγα προ εξαμήνου στο συνεργείο Fit & Go των Μελισσίων για αλλαγή τροχαλίας δυναμό και ιμάντα δυναμό. Φεύγω υποτίθεται με σιδερένια νέα τροχαλία και πλήρωσα 100 ευρώ. Στο μεσοδιάστημα πάω για service σε άλλο συνεργείο (με έστειλε το Fit&Go) και με ενημρώνουν ότι ο ιμάντας είχε μπει στραβά σπάζοντας ένα πλαστικό της μηχανής. Μόλις συμπληρώθηκαν 6 μήνες, η τροχαλία σπάει και πάλι. Πηγαίνοντάς το στο Fit&Go πιστεύοντας σε κάποια εγγύηση, με ενημερώνουν ότι δεν είχαν βάλει σιδερένια τροχαλία, αλλά πλαστική μιας και δεν βρήκαν stock. Και εκτός αυτού με υποχρέωσαν να πληρώσω και τη διαφορά της τροχαλίας 50 ευρώ (λες και φταίω εγώ που έβαλαν πλαστική και χωρίς να με ενημερώσουυν). Για το τελευταίο μάλιστα δεν τους πολυπιστέυω διότι είναι δυνατό μια σιδερένια τροχαλία δυναμό να κοστολογείτε 81 ευρώ στον πελάτη;;;;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Και σας ερωτώ ... τη δικιά μου ταλαιπωρία ποιος θα μου την πληρώσει;;;;;;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλο θα ειναι οταν ειμαστε ασχετοι με το αθλημα να πηγαινουμε το αυτοκινητο μας στην εκαστοτε αντιπροσωπεια. Μπορει να πληρωνουμε κατι παραπανω (εως και αρκετα) αλλα τουλαχιστον θα ξερουμε (με μεγαλυτερη σιγουρια,οχι απολυτα) οτι εχου μπει τα σωστα ανταλακτικα στο αυτοκινητο μας.

Φιλικα, και χωρις ιχνος παρεξηγησης.