Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Τι θα λέγατε για μια προσπάθεια βελτίωσης στο χώρο των συνεργειών αυτοκινήτων;;;

Σας καλωσορίζω σε αυτό το νέο blog.
Όπως το λέει και ο τίτλος του πρόκειται για ένα blog σχετικά με τα Ελληνικά Συνεργεία Αυτοκινήτων.
Η αφορμή της δημιουργίας του ήταν η αγανάκτησή μου με την εκμετάλλευση που υπάρχει στον συγκεκριμένο χώρο. Εγώ προσωπικά κουράστηκα να γίνομαι έρμαιο της άγνοιάς μου και της αδυναμίας μου να παρευρίσκομαι κατά τη διάρκεια επισκευής του αυτοκινήτου μου λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Μήπως λοιπόν και εσείς νοιώθετε το ίδιο;

Αν ναι, ας κάνουμε μια προσπάθεια να το αλλάξουμε αυτό.

Για αυτό το λόγο παραθέτω ένα ερωτηματολόγιο προκειμένου να αρχίσουμε να "φακελώνουμε" ηλεκτρονικά τα συνεργεία. Επισημαίνω ότι τα στοιχεία αυτού του ερωτηματολογίου θα είναι άμεσα διαθέσιμα μέσω κατάλληλων γραφημάτων σε όλους μας για τη δική μας εξυπηρέτηση. Δεν υπάρχουν συμφέροντα.
Η έρενα ΔΕΝ απευθύνεται σε εταιρίες ή/και στα ίδια συνεργεία.

Προσωπικά μέσω αυτής της ενέργειας ευελπιστώ στην καλυτέρευση της παροχής υπηρεσιών σε όλους τους τομείς από τα Ελληνικά Συνεργεία αυτοκινήτων.

Θα είμαι διαθέσιμος για τυχόν παρατηρήσεις, σχόλια ή ερωτήσεις.

Σας ευχαριστώ πολύ!!!!

3 σχόλια:

Alex Bonas είπε...

Μπράβο!!!!
Πολύ καλή ενέργεια!!!!
Καλωσορίζω την προσπάθειά σου και εύχομαι να βρει μεγάλη ανταπόκριση προκειμένου να συγκεντρωθούν στοιχεία προς αξιοποίηση.

Νομίζω, ότι κάποια καλά συνεργεία δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό.

Ας μαθευτούν λοιπόν......

Και γιατί να μην αποτελέσει αυτή η έρευνα την αρχή για καλύτερες υπηρεσίες και τιμές (κυρίως) από τα συνεργεία αυτοκινήτων.

Jason Bonas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Jason Bonas είπε...

Μπάβο!!!!
Τέλειο!!!!